Thursday, October 13, 2016

Indiabulls Securities Ltd Ongemagtigde Handel, Neem Kontant , Die Skep Van Debiet

Indiabulls Securities Ltd & mdash; ONGEMAGTIGDE handel, NEEM KONTANT, die skep van DEBIET IGNOREER vroeëre klagte INDIABULLS is 'n bedrog maatskappy. MR RAMPRASAD, HABSIGUDA, HYDERABAD verhoudingsbestuurder INGESKREWE my as 'n aanlyn handel LID. Die volgende is MY griewe: - Verkoop hele portefeulje van FO teen mark prys sonder MAGTIGING op 10 Augustus 2007 - Het 15 LACS vir my op KONTANT omskep in 'n DERDEPARTY DD en gekrediteer om my rekening PLAAS baie druk op my om handel LAAT die volgende dag. - Het my gewaarsku dat my posisie sal daarin uitgeroei word, want dit het BEREIK 95% maar versuim het om POSISIE OP regte tyd lei tot 'n Debiet van RS 53000 IN MY REKENING CUT Hierdie maatskappy is 'n bedrog, En ek beweer kliënte NEEM Hom verlaat en hulle hard verdiende MOENY VOORDAT verloor ALLES na hierdie bende wat kan VANISH te eniger tyd. Hierdie maatskappy is tot gewoontemisdadiger OFFERNDER VAN regeer gelê deur Sebi. Die voorsitter en die hele raad moet in hegtenis geneem en het probeer voordat 'n Ekonomiese Misdrywe hof. D. RAVI Sanjay 3 Kommentaar Opdateer: 16 Desember 2009


No comments:

Post a Comment