Wednesday, October 12, 2016

Huur 'N Professionele Platform Met 'N Direkte Toegang Tot Die Bank

Hier is 'n Professionele platform met 'n direkte toegang tot die bank Professionele platform met 'n direkte toegang tot die bank Hallo handelaars , Ek het uiteindelik gevind 'n professionele platform nadat jy amper 20 makelaars hou ; Currenex , Dukascopy , ACM ens tydens 2 jaar . Multi - bank handel : Ek slaag my bestellings direk na die grootste banke van die wêreld : Deutche Bank , UBS , die Bank van Amerika , City Bank . Oombliklike uitvoering , 'n kliek . Die verspreiding is belaglik 0-1pips op hoofvakke en die likiditeit is totaal . en 100 : 1 hefboom . Ook uiteindelik kan ek die nuus handel Die enigste probleem is, is dit 'n privaat klub vir miljonairs , en om te gaan in jou min 500k $ rekening nodig . Ek het hulle toegespreek en hulle sal aanvaar met 80k rekening as ons meer as 9 mense om in te skryf . Ek het reeds 2 vriende van my en op soek na 7 ander of meer . As iemand belangstel of wil graag meer inligting kan jy hier of kontak my op hierdie e-pos :


No comments:

Post a Comment