Sunday, October 2, 2016

Futures Trading Wat Is Die Rekenaar Vereistes

Futures Trading: Wat is die Rekenaar Vereistes? deur Nate Brooks Volg my op Twitter hier. Vraag: Wat is die rekenaar vereistes vir termynkontrakte handel? Antwoord: Wanneer ek hierdie vraag hoor wat beantwoord word deur ander afrigters, ek moet 'n bietjie ineenkrimp as ek hulle antwoorde hoor. Ek besef dat baie mense probeer om die vraag te beantwoord polities korrek te wees sodat dit nie mense ontmoedig en verminder die wat die werklike vereistes is. Wanneer jy lees my spesiale verslag oor die Dag Trading ingesteldheid. jy sal 'n artikel oor jouself vertel die waarheid te lees ... Ek glo dat om werklik vorentoe te beweeg in jou handel loopbaan en lewe wat jy moet die waarheid weet, sodat ek dinge presies sal vertel as jy nodig het om die inligting te hoor. Ek wy 'n spesiale webwerf by AskNateBrooks vir mense om vrae waar ek fokus op antwoord op deur toegewyde entrepreneurs soos jouself voorgelê vrae te vra. Vandag, my doel is om eenvoudig opklaar die kwessie van wat nodig is om jou rekenaar te kry up-to-spoed, sodat jy gereed is om handel te dryf kan wees. My fokus op NateBrooks is om te mentor en afrigter mense (beginner en professionele handelaars) tot sukses eerder vinnig te bereik met ons Handelaars Advantage Metodologie mentorskapprogram. My eerste antwoord is ontwerp om gerig op die mense wat wil weet ... wat kan jy "kry deur met" vir 'n lessenaar model? As jy hoef nie ander sagteware programme op die rekenaar, anders as wat jy nodig het om handel te dryf ... wat beteken dat jy 'n toegewyde rekenaar net vir verhandeling sit, kan jy een van daardie kleinhandel rekenaars te kry soos 'n emachine of 'n Dell rekenaar. Maak seker dat jy 'n minimum van 1 GB RAM en Windows XP met Service Pack 3 of Windows Vista. Enige iets minder as 1 GB RAM sal waarskynlik veroorsaak dat jou rekenaar om stalletjie of tydelik vries wanneer die lewendige data stroom tydens periodes van hoë volume. Ook, wees asseblief bewus dat indien jy 'n SVE hulpbron intensiewe kartering sagteware program soos esignal of TradeStation, sal jy die aantal kaarte wat jy in hierdie programme gebruik te beperk of jy kan dieselfde tipe stol of tydelik vries in te kry tydperke van hoë volume data streaming. Ek wil ook 'n tweede monitor sodat jy 'n minimum van twee skerms kan so maak seker dat jy die toepaslike videokaart in die masjien kan sit. Heel waarskynlik al wat kan gekoop word vir minder as $ 1000 in die Verenigde State van Amerika. My tweede antwoord is ontwerp om gerig op die mense wat wil weet ... wat is 'n ordentlike opset vir 'n laptop op voorwaarde dat jy wil om handel te dryf, met die buigsaamheid om te kan reis na verskillende dele van die land of elders vir die saak ? Met hierdie tipe skootrekenaar opstel, sal jy nie het die buigsaamheid om net 'n toegewyde handel rekenaar, soos die vorige lessenaar scenario. Ek sou gaan na 'n rekenaar maker soos Dell, 'n maatskappy wat 'n goeie ondersteuning en 'n ordentlike waarborg, om die laptop te koop. Ek sou gaan met 'n skootrekenaar wat naby aan die top van die lyn as wat jy kan bekostig. Ten tyde van hierdie skrywe, sou dit iets soos 'n groot skerm Latitude E6500 model beteken met 2.5 GHz, 4 GB RAM met 'n 250 GB hardeskyf, Web Cam, DVD-speler met die vermoë om 'n ekstra monitor (View Sonic of Dell het 19 duim-skerm moet groot genoeg wees). Jy sal wil hê om Windows XP met Service Pack 3 of Venster Vista het vir jou bedryfstelsel. As jy kan doen met die Basiese Edition MS Office-program, sal jy geld te spaar op jou aankoop. Heel waarskynlik al van daardie, insluitend die ekstra monitor, kan gekoop word vir onder $ 2300 in die Verenigde State van Amerika. Nou, selfs al het ek kan nie wetlik beveel aan dat jy kies om 'n sekere makelaars, kan ek stel voor dat jy navorsing oor die internet en 'n onderhoud met verskillende mense. Een faktor in die keuse van watter makelaar wat jy dalk wil om te oorweeg is om te oorweeg wat handel en kartering platform wat jy sal gebruik word om te termynmark verhandel. Ek gebruik Ninja Trader, want dit is ekonomies en sy kartering platform weergawe 6.5 of groter is geskryf in 'n standaard rekenaar taal, die sogenaamde C Sharp. Die voordeel van jou kartering program met behulp van 'n standaard rekenaar taal is dat dit redelik maklik om te rekenaarprogrammeerders huur om gespesialiseerde aanwysers kode vir julle, moet jy dit nodig het, teen 'n baie bekostigbare pryse. Daarom wil ek makelaars wat maak dit moontlik vir jou om die Ninja Trader sagteware program gebruik vir hul toekoms data voer na te vors. Baie van die termynmark makelaars het dit moontlik gemaak vir hul toekoms data voer aan Ninja Trader sagteware te gebruik vir hul verhandelingsplatform gemaak ... jy het om hulle te bel en vra hulle spesifiek as hulle hul verhandelingsplatform met Ninja Trader se kartering Program (geïntegreerde as jy kan vertel Ek glo dat ninja Trader se platform is 'n baie goeie verhandelingsplatform vir jou om te gebruik in jou Futures trading). Om jou te help deur middel van die eerste paar oproepe ... baie van hierdie maatskappye is in Chicago, IL so skakel gerus inligting aan hul telefoonnommers te kry, ek het studente wat oopgemaak het 'n rekening by sulke firmas as Peregrine Finansiële, Infinity Futures, Advantage Futures , AMP Futures, Futures Betting en Interaktiewe Brokers. As jy net begin, noem een ​​van hierdie maatskappye of enige ander maatskappy wat die Ninja Trading Kartering platform gebruik om 'n rekening vandag open. Jy kan finansier die rekening later ... Begin nou met hul data voed en Simulasie demo rekening, sodat jy kan begin kyk en te leer hoe om termynkontrakte handel. Op my webwerf by NateBrooks. Ek sal enige inligting wat jy moet help om die opstel van jou Ninja Trader Kontrole Sentrum en Charts en kry jy gereed om jou Futures Trading reis begin het. Trading is die beste "een persoon" besigheid in die wêreld. Gaan na NateBrooks om te begin leer hoe om beheer van jou finansies en jou lewe te neem. As jy enige ander vrae, voel asseblief vry om my te vra jou grootste onbeantwoorde vraag oor Dag Trading, sal ek gelukkig wees om jou te voorsien met die antwoorde op jou vrae.


No comments:

Post a Comment