Wednesday, September 21, 2016

Veelvuldige Tydraamwerk Power Strategie - Kan Jy Dit Hanteer

Veelvuldige Tydraamwerk Power Strategie - Kan jy dit hanteer? 12 Desember 2012 deur Bogdan G Volledige resensie van die veelvoudige Tydraamwerk Power Strategie Die finansiële markte is so soms ingewikkeld met al die tendense, hoër laagtepunte, laer hoogtepunte, rentekoerse, verdienste verslae ... wat soms wonder ek waarom ek hierdie lyn van werk gekies. En dan is dit tref my dadelik: groot winste - finansiële vryheid - ek kan dit doen vanaf my huis of uit die see ... ok, ek gaan hou om dit te doen. Maar om voort te gaan Ek het 'n goeie strategie, reg? Ek kan nie net gaan om oproepe en sit oor die hele plek, met die hoop hulle sal uiteindelik eindig in die geld. Een algemeen aanvaarde reël is dat die hoër tydraamwerke filtreer die geraas kom uit die laer tydsraamwerke en 'n bedryf wat dit eens met die hoër tydraamwerk het meer kanse op sukses selfs al is dit geneem in die korter tydperk. Met dit in gedagte, sal ek begin verduidelik die strategie: Hoe om die meerdere raam strategie Tyd gebruik Dit is dit, net twee voorwaardes om 'n handelsmerk te voer, maar deur die handel net in die rigting van die hoër tydraamwerk, ons weet dat ons altyd saam met die heersende tendens. Hier is 'n foto van 'n paar geldige Call inskrywings: Die rooi vertikale lyne op die 15 minute tyd raam is almal Call seine en hulle is almal geneem gedurende die tydperk wanneer die RSI bo die 50-vlak op die H4 tyd was. Eintlik is die RSI gebly bo 50 vir ongeveer 14 dae en baie goed noem geleenthede gedurende daardie tydperk, maar natuurlik, kan nie alles wys, want ek wil hê dat te veel uit te zoem die 15 min grafiek en jy sal niks van verstaan die prentjie. Waarom het die meerdere Tydraamwerk Power stelsel drink? Alhoewel die beginsel agter die stelsel is een van my gunstelinge, kan die Stogastiese sein soms laat of selfs vals is; Dieselfde geld vir RSI: dit kan bo gaan / onder die 50 vlak net vir 'n kort rukkie in wat wissel tydperke en dan om te keer, laat ons met geld op die slegte kant van die mark. Die stelsel kan moeilik om te begryp vir 'n beginner, want dit verg baie dissipline om te wag vir die H4 RSI te line-up en net handel in daardie rigting. Hoekom die meerdere Tydraamwerk Power stelsel nie drink? Dit maak nie suig vir 'n eenvoudige rede: alle inskrywings in lyn met die hoër tydraamwerk prys rigting het 'n groter kans op sukses. Ek wil nie klink soos 'n gebreekte rekord, maar ... die neiging is regtig jou vriend en jy het om te weet hoe om voordeel te trek uit dit. Hierdie stelsel maak ons ​​aandag gee aan die groter prentjie, wat gebeur op die hoër tydraamwerke en filters uit 'n baie lawaai. Die Stogastiese instellings en selfs die kinders vir die relatiewe sterkte-indeks kan aangepas word om jou eie styl te pas en die verhoging van die bedrag van seine of hulle afneem.


No comments:

Post a Comment