Tuesday, September 27, 2016

Forex Urdu Gids

Scalping strategie vir GBP / JPY Scalping strategie : NOTA : Nou kan jy dit aflaai Indicators , Expert adviseurs en Templates vir hierdie strategie gratis . Aflaai Ek gebruik 1h grafiek op GBP / JPY met Stoch ( 5,3,3 ) . RSI ( 7 ) En Bollinger bands ( . My idee is hierdie . Ek gebruik Stoch en RSI net om te definieer waar dit moontlik is om 'n tempo het . Dan gebruik ek die meeste winsgewend instrument I `ve ooit probeer - ek gebruik kandelaars . As ek het 'n sterk up tendens en my Stoch en RSI is oorgekoop , en ons het af tendens kers ( swart kers ) naby aan die middel van die laaste ( In hierdie geval wit een ) ek my handel . Met hierdie stelsel maak ek net meer as 1500 pit van GBP / JPY vir week . Ek gebruik dit net vir GBP / JPY . lyn , en ons het af kers wat ten minste by die middel van die laaste up gesluit


No comments:

Post a Comment