Monday, September 26, 2016

Hoe Kan Ek Ontban My Gaiaonline Rekening

Kommentaar besigtiging opsies Re: Hoe kan ek ontban my GaiaOnline rekening? GAIA ONLINE suig WIE WIE bottom-Meany-roonie SAL Geld op SO dwaasheid? Ernstig. Dit webwerf is sooo lam. En hierdie verbod dinge oor dom dinge, al die bates wat jy het hard gewerk om en 1 eenvoudige fout JY BANNNED. Bul! Hulle kon net vir ons 'n tweede kans. wat hartelose bliksems. Re: verbied deur GaiaOnline A. Jy kan nie sommer & quot; Formaat & quot; 'n bediener. Jy moet 'n administrateur sleutel het. Meer as 90% van die bedieners in die wêreld uit te voer 'n super-aangedrewe weergawe van Linux, wat jou wagwoord nodig het om enige veranderinge aan jou stellings te maak. B. Hulle het 'n back-up reeks bedieners beskikbaar. Dit is hoogs onlogies om te probeer om die frontale bediener formaat (die bediener wat die terrein hoofsaaklik aangebied aan.) Al wat jy sal doen, is om te neem die webwerf af vir miskien 30 minute. niemand sal enige items te verloor as gevolg van die data vergewing gaan 'n aparte, nie-plaaslike bediener. C. In die geval dat Gaia eintlik nie 'n Linux-bediener loop, en verkies om 'n weergawe van R8 loop, is die kanse is jy word dopgehou word deur mense om mee te begin .. ..so Ek sal hê teen inbraak nie.


No comments:

Post a Comment