Monday, September 26, 2016

Onderhoud Met Anton Kreil Van Bbc Million Dollar Handelaars

Anton Kreil PM. = Paul Mullen (Onderhoudvoerder) PM: Wat doen jy in die stad? AK: Wel, ek gebruik om 'n handelaar by verskeie beleggingsbanke wees. Ek het gewerk by Goldman Sachs, Lehman Brothers, en J. P. Morgan. Ek was 'n institusionele mark maker en eiendom handelaar. 'N institusionele mark maker handel dryf met al die pensioenfondse en verskansingsfondse op 'n agentskap en risiko basis, en soos 'n eie handelaar die bank basies ken jy 'n pot van die geld om handel te dryf met, jy goeddink in wat ook al. A handelaars mark maak rekening staan ​​bekend as die voorste boek en die handel vir eie rekening heet die rug boek. Hulle & rsquo; re apart gehou. Ek het dit gedoen vir sewe tot agt jaar, dan het die stad in Mei 2007 toe het 'n bietjie van reis - en het 'n breek. Die tydsberekening was natuurlik mooi ordentlike, maar ek soort van geweet dat die markte sal in die moeilikheid wees. Ek was aangebied paar posisies te bly in die bedryf, maar het besluit om te verlaat. Ek het toe teruggekom van reis na 'n jaar en verfilm die TV-show Million Dollar Handelaars. Eintlik het ons 'n heining fonds op televisie en gevind agt mense wat nog nooit tevore nie verhandel het; ons het vir hulle twee weke opleiding en 'n miljoen dollar te handel met, in die somer van 2008. Dit was 'n baie pret om dit te doen op die oomblik. Ek het gereis en wou om terug te kom en terug te kry werk, maar in wese Ek wou nie reguit terug in die stad te vertrek. Dit was 'n lekker projek vir my om myself terug in Londen te verlig. Ek nou handel my eie geld en hardloop die Instituut van Handel en Portefeuljebestuur. PM: Hoe het jy begin in die bedryf? AK: Ek het regtig nog jonk. Ek het begin handel van die huis in die middel van die negentigerjare as 'n tiener. Ek het my ma 'n handel rekening met 'n aandelemakelaar oop vir my wanneer ek was 16. Gelukkig my stem gebreek het teen daardie tyd en ek gebruik om te bel op die aandelemakelaar en maak asof ek was mnr Kreil. Natuurlik wanneer jy begin om nogal 'n bietjie van die geld wat jy begin om werklik geïnteresseerd is in dit, so ek begin om 'n baie navorsing te doen en besef dat ek 'n beter universiteit toe gaan en kry 'n graad, anders sou ek nie in staat wees om te kry in die stad. Op universiteit, toegepas ek 'n handelaar by 'n paar beleggingsbanke geword, het verwerp somer internskap by die meeste van hulle, en is gehuur in 1999 vir 'n voltydse nagraadse posisie deur Goldman Sachs. PM: Watter kwalifikasies het jy nodig het om dit te doen? AK: Dit is 'n groot vraag op die oomblik. Daar is 'n klomp mense daar buite wat belaglike eise wat jy nie nodig het om 'n top-graad aan die werk by die groot banke of verskansingsfondse het maak. Ek dink mense deurmekaar raak met die twee boodskappe oor wat maak 'n goeie handelaar en kry wat jy in 'n beleggingsbank of 'n heining fonds na 'n handelaar "in die naam van" geword. As jy wil om te werk vir 'n groot beleggingsbank of 'n heining fonds, sal jy nodig het om 'n groot mate te kry in het, maar dit beteken jy 'n goeie handelaar nie. Wat mense moet verstaan ​​is die groot banke is alle openbare maatskappye en baie van die groot verskansingsfondse is ook of mandate van openbare maatskappye. Hulle kan nie net uit te gaan en in diens te neem honderd mense wat nie 'n stukkie papier wat sê hulle is slim het nie. Openbare maatskappye het die huur van maatstawwe wat mededingend is omdat hulle aandeelhouer in die gesig staar. Wat dink jy jou aandeelhouers sou sê as jy 'n verhuring bestuurder by 'n beleggingsbank en u gebring in 20 ouens met geen kwalifikasies, het hulle Vyftig Miljoen dollar elk om mee te speel, en dan verloor hulle dit alles? Die aandeelhouers wouldn rsquo dat &; t dit wil hê en hulle sal die maatskappy voorraad te verkoop. Die voorraad sal afgaan en jy waarskynlik kry afgevuur. As jy gehuur 20 Harvard MBA, en hulle verloor dieselfde bedrag geld, wouldn die aandeelhouers rsquo dat &; t dit wil hê, sou hulle nog steeds verkoop jou voorraad, maar jy sou waarskynlik ongelukkig intern gebrandmerk en sou jy nog steeds jou werk. PM: Dit is dus 'n kwessie van geloofwaardigheid, regtig? AK: Ja, dit is aandeelhouer in die gesig staar, sodat hulle moet maatstawwe het toe hulle mense in diens te neem en diegene maatstawwe het so hoog as wat hulle moontlik kan wees om te wees. 'N groot mate kry jy by die deur, maar dit beteken nie noodwendig maak dat jy 'n goeie handelaar. Om jou 'n idee te gee, die nommers wat eintlik daarin slaag om as handelaars is in werklikheid 'n baie klein persentasie van diegene wat by die deur te kry. Byvoorbeeld op my verhuring program in 2000, ná twee jaar, was daar net sowat tien van ons uitgelaat van die oorspronklike honderd mense wat by internasionale aandele in daardie jaar by Goldman Sachs. Die realiteit is dat jy eintlik 'n graad nodig om te kry om die top plekke maar dit nie maak jy 'n goeie handelaar. Jy moet 'n sterk universiteitsgraad het en in my boek wat jy nodig het om 'n groot mate van die "Universiteit van die lewe" het. Jy het 'n baie hoë vlak van gesonde verstand en 'n baie sterk werksetiek om werklik te kry deur middel van die eerste paar jaar en om die besigheid te leer binne en buite het. Selfs as jy by die deur as 'n leerling handelaar wat gehuur het van die Universiteit, het jy waarskynlik het net 'n een uit elke tien kans nog steeds daar binne drie jaar. PM: Sekerlik van wat jy gesê het dat sou eintlik saamvat sou dit nie, want jy het gesê daar is net tien uitgelaat van honderd. AK: Dit is my ervaring. Daar is 'n klomp mense daar buite wat voorgraadse hulle te vertel hulle kan gaan na 'n tweede koers Universiteit mislei, kry 'n slegte punt in hul graad en uiteindelik om 'n top handelaar op 'n vlak 1 beleggingsbank of hedge fund. Dit is moontlik, maar dit is baie naby aan onmoontlik. Ek sou sê net vyf persent van die mense wat eintlik deurkom van daardie profiel sou wees. Dit sou waarskynlik wees omdat hulle & rsquo; iets baie uniek dat hulle na die tafel bring, dit wil sê 'n bewese rekord ve got op 'n baie jong ouderdom. As jy 'n stuk papier wat sê jy elke jaar 30% vir die afgelope drie jaar, met jou eie geld en terwyl op universiteit kan produseer, plus jy kan praat oor die handel in diepte, asook enige handelaar wat sit op die lessenaar , gaan jy waarskynlik om te kry gehuur.


No comments:

Post a Comment